Opći uvjeti i pravila

Opći uvjeti internetske trgovine Bent Excellent (bent.hr) sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti potrošača od nepoštene poslovne prakse (ZVPNPP) i Zakonom o elektroničkoj trgovini na tržištu (ZEPT), uz preporuke GZS-a te međunarodnim kodovima za e-trgovinu. Savjetujemo vam da prije korištenja internetske trgovine pažljivo pročitate sljedeće Uvjete i odredbe i savjete u vezi s tim. Korištenjem web stranice bent.hr (Izvrsno savijen) izražavate svoj suglasnost s navedenim uvjetima. Ako se ne slažete s uvjetima, nemojte koristiti internetsku trgovinu Bent Excellent.

Internetska trgovina Bent Excellent (bent.hr) informacijski je sustav namijenjen prezentaciji i prodaji proizvoda korisniku, a upravlja tvrtka Bent Excellent doo, Dragomelj 82, 1230 Domžale (internetska trgovina Bent.si - u daljnjem tekstu: Bent, e- Nakon završetka kupnje ili ispravno ispunjenog obrasca za naručivanje robe, svaki posjetitelj Bent internetske trgovine također postaje korisnik ili kupac.

Opći uvjeti odnose se na rad internetske trgovine, prava korisnika i poslovni odnos između pružatelja i kupca.

Dostupnost podataka (sažetak zakonodavstva)

Dobavljač se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:

a) identitet tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, registarski broj)

b) kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon)

c) bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući pretprodajne usluge i garancije)

d) dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga ponuđena na web mjestu trebali bi biti dostupni u razumnom roku)

e) uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i vrijeme isporuke)

f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno postavljene i mora biti jasno prikazano uključuju li već poreze i troškove prijevoza

g) način plaćanja i isporuke

h) rok važenja ponude

i) razdoblje u kojem je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjeti za povlačenje; osim toga, također o tome hoće li i koliko košta kupca vratiti proizvod

j) postupak žalbe mora biti razjašnjen, uključujući sve detalje o osobi za kontakt ili službi za korisnike

Uvjeti plaćanja

U internetskoj trgovini Bent davatelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:

1. Plaćanje predračunom - uz prethodni prijenos

U slučaju da želite platiti svoju narudžbu putem predračuna, to označite na obrascu za narudžbu koji se nalazi u mrežnoj košarici. Podatke za plaćanje prema predračunu dobit ćete e-poštom odmah nakon kupnje. Ako vam je potrebna ponuda neke tvrtke, javite nam i mi ćemo vam je poslati redovnom poštom ili e-mailom. Ponuda vrijedi 7 dana. Ovom ponudom tada plaćate naručenu robu. Nakon što je plaćanje vidljivo na našem računu, robu ćemo dostaviti u obećanom roku isporuke putem dostavne službe DPD d.o.o. na vašu adresu.

2. Plaćanje pouzećem

Ako želite platiti narudžbu nakon dostave na vašu adresu (nakon naplate), to navedite na obrascu za narudžbu. Iznos narudžbe plaćate osobi isporuke kada on isporuči naručenu robu na vašu adresu (nakon preuzimanja moguće je platiti samo za proizvode koji su označeni kao na zalihama, a njihova vrijednost ne prelazi 7.500 KN). Prilikom odabira isporuke s DPD d.o.o. a plaćanjem po isporuci platit ćete dodatne troškove po primitku, odnosno proviziju navedenu u odjeljku za dostavu. Ovu proviziju naplaćuje DPD d.o.o. i nema nikakve veze s našom mrežnom trgovinom. Da biste izbjegli iznos provizije, preporučujemo vam da odaberete način plaćanja po predračunu. U slučaju izbora gotovine pri isporuci, dostava na poštanski sandučić nije moguća.

3. Plaćanje u gotovini - samo nakon osobne naplate

Ako želite preuzeti narudžbu u sjedištu tvrtke i platiti u gotovini, navedite to na obrascu za narudžbu i kontaktirajte nas u radnom vremenu tvrtke.

Dobavljač izdaje račun na trajnom mediju, s podjelom troškova i obavijesti kupca o odustajanju od kupnje i vraćanju proizvoda, ako je potrebno i moguće.

Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju davatelja usluga. Jedan primjerak ovog ugovora kupcu se šalje e-mailom, nakon uspješne narudžbe. Jedan primjerak u tiskanom obliku priložen je u paketu.

Cijene i rokovi isporuke

Sve cijene u Bent internetskoj trgovini izražene su u EUR i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene objavljene u trenutku narudžbe vrijede. U slučaju da se cijena predmeta promijeni tijekom obrade narudžbe, davatelj će o tome obavijestiti kupca.

U takvom slučaju, ponuditelj će dati sve od sebe da kupcu pruži nižu cijenu ili da ponudi odgovarajuće rješenje koje će ići na obostrano zadovoljstvo.

Cijene proizvoda na web stranici ne uključuju troškove poštarine.

Rokovi isporuke, koji su objavljeni za pojedinačne proizvode, procjenjuju se na temelju logističkih podataka i podataka o zalihama iz skladišta naših dobavljača. Zbog raznih čimbenika nad kojima nemamo izravan utjecaj moguća su odstupanja. Vrijeme isporuke također se može mijenjati između postavljanja narudžbe i početka obrade narudžbe, o čemu ćemo vas odmah obavijestiti. Rok isporuke izražava se u broju radnih dana (radnih dana).

Objavljena cijena vrijedi za sve kupce Bent internetske trgovine.

Postupak kupnje

1. Naručite i stavite internetsku narudžbu

Kupac dodaje odabrani proizvod u svoju košaricu, klikom na gumb "Dodaj u košaricu". Kupac tada može, po želji, nastaviti kupnju drugih proizvoda slijedeći isti postupak.

Kada završite s odabirom proizvoda, kliknite gumb "Blagajna" za pristup obrascu za narudžbu.

1. korak - ADRESA ZA PLAĆANJE I DOSTAVU: kupac unosi svoje podatke za adresu za dostavu i adresu za fakturu. Polja označena zvjezdicom su obavezna. Tada kupac prelazi na sljedeći korak

2. korak - METODA DOSTAVE I PLAĆANJA: u ovoj fazi kupac odabire dostava na dom ili osobnu kolekciju u sjedištu tvrtke. Mogući su načini putem predračuna, gotovine na isporuci ili gotovine u sjedištu tvrtke. U ovoj fazi kupac ima priliku pročitati Opće uvjete poslovanja, prije nego što nastavi, mora potvrditi potvrdni okvir da bi se s njima složio. U polje Napomene uz vašu narudžbu kupac može upisati svoje komentare, bilo kakve želje i slično. Zatim ponovno prelazi na sljedeći korak.

3. korak - POTVRDA NAROČILA: prije potvrđivanja narudžbe uz obvezu plaćanja, kupac ima priliku pregledati cjelokupni sadržaj narudžbe i ispraviti ga ako je potrebno. Nakon što se kupac slaže sa sadržajem narudžbe, narudžbu postavlja uz obvezu plaćanja klikom na gumb "Potvrdi narudžbu". Ovim je narudžba postavljena i kupnja je završena.

Kupac prima obavijest o kupnji putem e-maila ili telefona, te je narudžba prihvaćena u redu čekanja. U ovoj fazi kupac ima mogućnost otkazati narudžbu putem e-pošte ili telefona. Također možete zaključiti ugovor ili narudžbu telefonom, e-mailom ili Internetom putem internetske trgovine - primjenom gore opisanog postupka. Pogreške, ispravke ili dodaci narudžbi mogu nam se prijaviti putem e-maila info@bent.hr ili na telefon 01 589 63 30, uzet ćemo u obzir sve vaše komentare, pogreške ili ispravke. U slučaju uspješne narudžbe, nakon podnošenja bit će prikazan tekst potvrde, ako ne vidite ovaj tekst i istovremeno ne primite potvrdnu poruku na svoju adresu e-pošte, to znači da je došlo ili do tehničke pogreške ili netočnih podataka. Možete ponoviti postupak ili nas kontaktirati za pomoć.

2. Narudžba je potvrđena

Nakon dva sata od primitka narudžbe u redu, ali ne više od 48 sati, davatelj pregledava narudžbu, provjerava dostupnost i potvrđuje narudžbu ili je odbija s razlogom. Pružatelj zadržava pravo nazvati kupca na njegov kontakt broj telefona ako je potrebno. Nakon potvrde narudžbe, davatelj kupca putem e-maila ili telefona obavještava o predviđenom vremenu isporuke. Ugovor o kupnji naručenih predmeta između kupca i dobavljača zaključuje se u ovoj fazi.

3. Narudžba je otpremljena

Ponuditelj pakira robu i šalje je u obećanom roku.


Pravo na odustajanje od kupnje, povrat robe

U slučaju ugovora na daljinu ili izvan ugovora, potrošač ima pravo obavijestiti tvrtku u roku od 14 dana da odustaje od ugovora, a da ne mora navesti razlog za svoju odluku. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s povlačenjem je izravni trošak vraćanja robe. Molimo vas da nas pismeno obavijestite o namjeravanom povratku na kontakt e-mail info@bent.hr. Izuzeti od prava na odustajanje od kupnje u roku od 14 dana isključuju se one robe koje su naručene uvezene za poznatog kupca i samo za njega.

U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka će odmah ili najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka obavijesti o odustajanju od ugovora, a roba vratiti sva primljena plaćanja.

Ako je potrošač već primio robu i odustao od ugovora, dužan ju je vratiti ili predati tvrtki ili osobi koju je tvrtka ovlastila da preuzme robu, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti iz prvog stavka. Smatra se da potrošač robu vrati na vrijeme ako ih pošalje prije isteka roka od 14 dana.

U vezi s odustajanjem od ugovora, potrošač snosi samo troškove vraćanja robe.

Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije nužno da se utvrdi priroda, karakteristike i funkcioniranje robe.

PRIJAVILI ste oštećenu robu, što učiniti?

1. U slučaju vidljivih oštećenja ambalaže ili robe, kupčev prigovor mora se podnijeti dobavljaču ili dostavnoj službi nakon primitka robe. Kupac nije obvezan prihvatiti takvu robu i može odbiti pošiljku.

2. U slučaju da je pakiranje fizički oštećeno, sadržaj nedostaje ili pokazuje znakove otvaranja ili su proizvodi u pakiranju oštećeni, ali kupac je ipak preuzeo takav paket jer ove znakove nije odmah primijetio na ambalaži ili na samim proizvodima. bili skriveni, kupac tada mora pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe (DPD doo) ili kod pružatelja usluga Bent Excellent. Ako sumnjate da je oštećenje nastalo tijekom isporuke proizvoda, a prouzročila ga je prijevoznička usluga, učinite to dostavljanjem paketa u najbližu poslovnicu dostavne službe DPD-a, u istom stanju kao što ste ga primili (bez dodavanja ili uklanjanja bilo čega, nužno pakirano v, ili barem uz priloženu originalnu ambalažu, koja je ujedno i najčešće pokazatelj uzroka oštećenja) i ispunite izvještaj o oštećenoj pošiljci. Tada se ponuditelj brine za potrebnu zamjenu ili uređenje stvari za kupca. Ponuditelj se s kupcem slaže s primjerenim rješenjem, u slučaju štete koja je za kupca prihvatljiva i kupac bi zadržao takav proizvod, ponuditelj može izdati financijski kredit za procjenu štete, ali ako je šteta prevelika i neprihvatljiva za kupca, kupac ima pravo zamijeniti proizvod. Zajedno sa DPD d.o.o. pobrinut ćemo se da se pritužbe riješe što je prije moguće.

Preporučujemo kupcu da pregleda i provjeri sadržaj u prisutnosti osobe koja je isporučila prije primanja paketa.

Neispravnost materijala za žalbu i jamstvo 

Stvarna pogreška

Reklamacija potrošača može se podnijeti na bilo koji kupljeni proizvod koji ima jamstvo ili nema jamstva. Tako, zbog oštećenja, potrošač može ostvariti i prava koja proizlaze iz materijalne greške na proizvodu za koji je dano jamstvo.

Zbog materijalne greške, potrošač se može žaliti prodavaču u roku od dvije (1) godine od dana kada je robu preuzeo kupac.

Potrošač može zatražiti prema vlastitom nahođenju: Uklanjanje nedostatka, Povrat uplaćenog iznosa proporcionalno nedostatku, Razmjena robe ili Povrat uplaćenog iznosa

Pri izvršavanju prava iz ovog naslova, potrošač mora detaljnije opisati kvar trgovcu u obavijesti o nedostatku i omogućiti prodavaču da pregleda proizvod. Ako kvar nije osporen, trgovac mora udovoljiti zahtjevima potrošača što je prije moguće, ali najkasnije u roku od 8 dana. Međutim, ako postoji spor oko nedostatka, trgovac mora potrošaču dati pisani odgovor u roku od 8 dana.

Pogreška je stvarna:

1. ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu upotrebu ili za stavljanje u promet;

2. ako stvar nema svojstva potrebna za posebnu uporabu zbog kojih ih kupuje, ali koja su prodavaču bila poznata ili su mu trebala biti poznata;

3. ako stvar nema svojstva i kvalitete koja su izričito ili prešutno dogovorena ili propisana;

4. ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara obrascu ili modelu, osim ako je obrazac ili model prikazan samo u svrhu prijave.

Garancija

Jamstvo može zatražiti potrošač za proizvode za koje je jamstvo obvezno kako je navedeno u Pravilima o robi za koju se izdaje jamstvo za besprijekoran rad. Naravno, moguće je da se jamstvo nudi i dobrovoljno za dodatne proizvode ili usluge.

Tijekom jamstvenog razdoblja, potrošač može zatražiti od jamca: besplatno ispravljanje greške, ako otklanjanje oštećenja nije moguće u ukupnom razdoblju od 45 dana, potrošač može zatražiti zamjenu za novi besplatni proizvod

Dostava

Ponuditelj mora robu ili usluge dostaviti u obećanom roku. Ugovorni partneri za isporuku pošiljaka su, DPD d.o.o., ali davatelj zadržava pravo odabrati drugu dostavnu uslugu ukoliko će biti u mogućnosti učinkovitije izvršiti narudžbu.

Dostava nije besplatna. U slučaju gotovine na isporuci, plaćate dodatnu naknadu za gotovinu pri isporuci. Za informacije o mogućnosti dostave u druge zemlje kontaktirajte nas na info@bent.hr ili telefonom +385 1 3461 111. 


Vrijeme isporuke

Dostava se vrši tijekom tjedna do 16 sati na adresu koju unesete prilikom narudžbe. Kurir / kurir DPD d.o.o. nazvat će vas unaprijed na telefonski broj koji ste naveli prilikom registracije. Ako želite dodati dodatnu adresu za dostavu, unesite je u bilo koje polje obrasca za narudžbu. Ako ste odabrali gotovinu pri isporuci kao način plaćanja u trenutku kupnje, molimo pobrinite se da primatelj pošiljke ima dovoljno gotovine sa sobom za plaćanje otkupnine. Cijena dogovorene isporuke s posebnim željama može se razlikovati od gornjih uvjeta uobičajene isporuke.

Ako u trenutku isporuke niste kod kuće, kurir / kurir DPD d.o.o., ostavit će poruku na temelju koje ćete se dogovoriti o ponovnoj isporuci ili naplati.

Koliko brzo ćete robu naručiti od vas ovisi o mnogim čimbenicima. Ako je naručena roba na skladištu u našem skladištu, robu ćemo obično otpremiti kod nas sljedeći radni dan. Ako na zalihi nemamo nijednu naručenu robu, vaša će pošiljka biti isporučena isti dan kad primimo predmete na zalihi. Svi artikli su na skladištu, osim onih s posebnim datumom dostave u opisu. O stanju zaliha i predviđenom vremenu isporuke, kao i vremenu isporuke obavijestit ćemo vas e-mailom ili telefonom. Dostava se vrši dostavnom službom DPD d.o.o., obično sljedeći radni dan od dana otpreme, ali najkasnije u roku od tri radna dana. Rokovi isporuke nisu dogovoreni i DPD ih ne garantira.

Kuponi

Kuponi s popustom povremeno se objavljuju u internetskoj trgovini. Kuponi s određenim popustima vrijede isključivo na redovnim cijenama proizvoda, ali ne odnose se na proizvode koji su predmet promocije, prodaje ili popusta, outlet proizvode, posebne ponude ili sklopljene komplete. Također se ne odnose na kupovinu vaučera. Popusti se ne zbrajaju. Ako u košarici imate jedan proizvod po redovnoj cijeni i jedan proizvod u promociji, vrijednost kupona naplaćuje se samo za proizvod po redovnoj cijeni. Za jednu kupnju može se otkupiti samo jedan kupon. Da biste iskoristili kupon, pritisnite gumb "Pregled košarice", odaberite padajući izbornik "Košarica" ​​i unesite prazno polje u polje, a zatim pritisnite gumb "Koristi kupon". Nakon toga možete prijeći na gumb "Blagajna".

Sigurnost i pravo na privatnost 

Mi pažljivo štitimo vaše podatke od gubitka, zlouporabe, neovlaštenog pristupa ili otkrivanja, izmjena ili uništavanja u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, Zakonom o elektroničkim komunikacijama i Zakonom o osiguranju. Podaci se pohranjuju na poslužiteljima zaštićenim lozinkom i ograničenjima. Internetska trgovina Bent dobro se brine za sigurnost vaših osobnih podataka i poštuje vaš izbor za njihovu namjeravanu upotrebu. Ni pod kojim uvjetima se podaci korisnika neće proslijediti trećoj strani. Omogućujemo izbor članstva na našoj e-listi u obliku za naručivanje robe u mrežnoj košarici.

Komunikacija

Davatelj može kontaktirati korisnika putem komunikacije na daljinu samo ako korisnik to izričito ne prigovara.

Oglašavačke e-poruke moraju sadržavati sljedeće komponente:

- moraju biti jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke

- pošiljalac mora biti jasno vidljiv

-različite kampanje, promocije i ostale marketinške tehnike moraju biti označene kao takve. Uvjeti za sudjelovanje u njima također moraju biti jasno definirani.

- želja korisnika da ne prima reklamne poruke mora biti ispoštovana

Odricanje

Pružatelj usluga nastoji osigurati ažurnost i ispravnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Ipak, karakteristike artikala, njihova dostupnost i cijena mogu se toliko brzo promijeniti da davatelj ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju, davatelj će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu da otkaže narudžbu ili zamijeni naručenu stvar. Tonovi boja na slikama mogu odstupati od stvarne situacije zbog rezolucije zaslona računala. Fotografije također ne jamče karakteristike robe koja se prodaje.

Ponuditelj nije odgovoran za bilo kakvu štetu ili štetu nastalu nepropisnim ili. nemarna upotreba proizvoda davatelja.

Pritužbe i sporovi

- Davatelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača.

-Podavač je dužan uspostaviti učinkovit sustav za rješavanje pritužbi i odrediti osobu s kojom se, u slučaju problema, kupac može obratiti telefonom ili e-mailom. Postupak žalbe dostupan je na web stranicama koje su jednostavne za korištenje i povjerljive.

-Dobavitelj će potvrditi u roku od pet radnih dana da je primio prigovor, obavijestiti kupca koliko dugo će ga procesuirati i obavještavati ga o napretku postupka.

- Davatelj je svjestan da je suštinsko obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudske nagodbe, njegov nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor na sudu. Stoga se pružatelj trudi najbolje što može sporovima sporazumno rješavati.

U skladu s pravnim normama, ne prepoznajemo nijednog pružatelja vansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova. Bent Excellent d.o.o., Škorpikova 14B, 10000 Zagreb, koji kao pružatelj robe i usluga omogućuje internetsku trgovinu u Sloveniji, na svojim internetskim stranicama objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN

Pravna obavijest - autorska prava

Internetska trgovina Bent i svi logotipi, podaci, slike i opisi članaka, grafike i drugog materijala prikazanog na web stranici zaštićeni su Zakonom o autorskim pravima i ne smiju se reproducirati ili koristiti bez prethodnog pismenog odobrenja. Zaštitni znakovi i logotipi priznatih tvrtki su njihovo vlasništvo. Neovlaštena uporaba ili prijenos na druge medije nije dopuštena i nezakonita je.

Podaci o upravitelju mogu se naći na linku Kontakt, gdje su navedeni svi komunikacijski kontakti u vezi sa svim člancima uvjeta poslovanja.

Radno vrijeme: 

Ponedjeljak - petak: 07:30 do 15:30


Tel: 098 210 447
Radno vrijeme: ponedjeljak - petak 7.30 – 15.30h